welcome

WELCOME TO CHEMPAQA'S BLOG...SEMUA YANG DIPAPARKAN DISINI ADALAH KOLEKSI PERIBADI SAYA, KECUALI JIKA DINYATAKAN..

Followers

Monday, August 10, 2009

I lost my way again!!!!!

salam monday...
just sampai umah ...kan aku dah ckp...kompem aku sesat jalan..........waaaaaaaaaaa
tension...makan buah langsat & nenas(sesat + panas).hhihiihii

pagi aku g hunting kat amcorp..nt aku interframe ape aku rembat
walau aku dah berikrar-x nak beli..tp mcm biasa AKU TERBABAS LAGI....
tp biar myesal beli..dr myesal tak beli kan(nak sedapkan hati sdr tuh)
nampaknya bln nie...aku makan maggi masak kari,lemak,tomyam,asam laksalah..
gara2 badget lari bdesup2 nie....

ptg td g bangi..tp aku saja nak wat adventure konon ambik shortcut- dari short jd very the long way padahal bangi tuh dah bpuluh kali aku sampai-tp naik komuterlah.kih kih kih..
nak dijadikan cerita -yg mengongnya..blh aku sesat....aku sampai KLIA..wwwwwwaaaaaaa
aku marah diri sdr..abis nak marah sapa lg..ishhhhh...
mmg nak kena pasang gprs kat keta nieh...
laki aku cakap bawa atlas yg bulat lg senang..x ker gila???dok drive & putaq mender tuh..x pasal2 aku sampai umah k.ana(singapore)..wakakakakaka..
oklah aku dah ngantuk..lega sbb dah luah perasaan aku..
sok..aku nak g ambik stuffs aku ..
nt aku show kat blog yer..
murningggggggggg..muahhhhhhhh
ni kat msia --kalu g obersea maunya ahari2 aku dok balai polis..wakakakkaka

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin