welcome

WELCOME TO CHEMPAQA'S BLOG...SEMUA YANG DIPAPARKAN DISINI ADALAH KOLEKSI PERIBADI SAYA, KECUALI JIKA DINYATAKAN..

Followers

Tuesday, September 29, 2009

Wild Roses ~Part 2

~Chemp~ASSALAMUALAIKUM
Apa khabar kengkawan..adoiiiiii..tahun nie mmg beraya sakan lah aku..
smlm baru aku balik k.l....
nie lah raya paling lama dalam sejarah idup aku-10 hari kat kg..mmg puas hatilah...
tp masa raya aku x raya sgt pon..maklum..melantak mcm2 masa first day...macam dok kat gurun plak..last2..kna penyakit sang cirit..waaaaaa..padan muka aku...hihihihii

tp dalam dok perut sebu semacam..sempat lagi aku g hunting pinggan..
rupa2 nyer..on the way g umah nenek aku jer..x sampai 5min..dr umah aku..tpt jual pinggan lama tuh...
tp masa ku g sana..x der brg2 sgt..sbb semua org dah rembat.aku dapat saki baki jer..
tp aku ambik gaklah..mana yg aku x der tuh..
tp teko..x der..tuh yg sayang..
rega nyer...mahal gak...sbb salesman tuh kata..ramai org k.l turun cari barang kat sini..ye ker??

ok..layan lah yer...
nielah wild roses yg aku rembat masa raya...
rupanyer wild roses nie ade 2 color ..1 terang, 1 x terang warnanya...

nie..tureen lama mak aku..yg aku dah interframe masa aku mula2 buka blog dulu..
nielah koleksi ku yg pertama pertaining pinggan antik nie..
warnanyer pink tua..tp kat pic jd cair sikit pink...
ape2 pon layan jerlah..nie koleksi munger pink yg terang..kat luar mangkok ade kelompok ros & kat dalam pon ade 2 tompok ros gak..aku suka nie...sbb ade gold rim..& kat tepi tuh ade semacam timbul ukirannyer
nie lak...roses yg x terang warna nyer..kat luar jer ade munger rose
kat dalam x der roses..
variety of sizes aku dapat nieh...
nielah 10 ketoi wild roses yg aku ade..
sape2 yg ade cawan nyer..roger me ok..blh tukar dgn mangkok yg aku ade..
ade i mangkok giant tuh..kalu makan maggi maunyer..3 bungkus baru penuh mangkok nyer...

ok layan jerlah..aku tgk kat blog cik mat, nor 64, yatt, & ramai lg..dah banyak koleksi nie...
jeles nyerrrrrrrrr..
layannnnnnnnn

8 comments:

  1. salam chem,dah dua kali akak tulis komen.tadi punya tak masuk,tenet lembab.amboi,kat mana pi rompak harta karun ni,cantik tureennya.eee...sukanya akak tgk.bilalah nak dapat sebiji pesen ni.

    ReplyDelete
  2. Salam chemp,

    Wah2 dah semakin byk lah. Ada tureen pulak tu. Best....Akak ade sikit koleksi ni. Lum penah wat posting lagi. Cawan hanye 1 saje - itu tak de piring.

    ReplyDelete
  3. salam kak chemp..cantik ler akak mangkuk yg berbunga kat dlm tu..yg tureen tu as usual..marbeles!!

    ReplyDelete
  4. Chemp 2 k.shas..
    akak..tuhpon sampai melelh semua ayaq yang ade dok pujuk my mumnak tureen tuh..
    akhirnya ..kinim pasti..milik ku...
    mak saya punyer koleksi banyak..tp malu lak nak tibai..hhuuhuu

    ReplyDelete
  5. chemp 2 k.gee
    salam k.gee..chemp ade byk mangkok jer..piring & cawan yelekkkkkkk..huuhuhuh..cian kat kita kan...hiiihihih

    ReplyDelete
  6. chemp 2 yatt..
    yatt..mmg chantek mangkok yg afde roses kat dalam..
    saiz pon x sama...yatt dah complete set niekan..??
    tureen tuh mjadi pojaaaaannn ramai tuhhhhh...

    ReplyDelete
  7. salam chem...walaaaaaaa cantik bunga tu ya....tu bukan wild akak rasa tersusun ajee bunga tu hehee

    ReplyDelete
  8. chemp 2 ida..
    hehehe..maybe kot..tp semua org dok panggil wild roses..i follow..hahhaahaa
    mmg chantek..especially yg terang tuh...

    ReplyDelete

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin