welcome

WELCOME TO CHEMPAQA'S BLOG...SEMUA YANG DIPAPARKAN DISINI ADALAH KOLEKSI PERIBADI SAYA, KECUALI JIKA DINYATAKAN..

Followers

Friday, February 19, 2010

~My Passion Giveaway~

ASSALAMUALAIKUM
N3 kali nie untuk menyokong rakan blog iaitu Kak Nannie, yang buat give away sempena usia setahun blognya...hadiahnyaaaaaa...lumayaannnnnnnnnnnnnnn..fuhhhhhhhh..yang bestnya ade 4 pemenang tuh...kalu x dapat gak-nampaknya mcm biase lah-beli sdr..huhuhuhuhu..
jom kita layan ape syaratnya nak join give away nie yer..jom nengokkkkkk

Table runner cun dan vas bunga sweet ( tinggi 8")


3 helai tuala untuk decor atau boleh diguna juga serta sebiji tray cute .


Seterusnya 4 biji piring bersaiz 4 inci "Sun Crown" dari Jepun dengan 2 pasang cawan bentuk macam cawan Meakin , semua ni adalah antik dan baru dari apek cantik serta berwarna pink lembut..(mudah-mudahan aku dapatlah hadiah ni, amin)..perasannnnnnnnnnn..kih kih kih



Sejambak bunga ros yang sweet serta 2 biji tin berbentuk telur saiz 4 1/2 inci yang saya letak dalam bakul kecil berlapikkan kain gingham cute...(nak telur nak telur...sbb kompem sampai bila-bila tak tembelang..)kih kih kih


Ok sekarang ni adalah syarat-syarat penyertaan untuk giveaway ini , mudah je :

- Give away ni bermula dari hari ini 19 Febuari - 3 Mac .-19 hb join

- Terbuka untuk semua follower blog saya yang berada di Malaysia saja , so jom la follow my blog.-dah jadi follower pon..hihiihi

- Kalau boleh buat la entry yang simple je tentang giveaway ni .-intro dah wat yer kak..

- Link kan blog saya ni di blog list anda .-mmg dah link jugaaaa

- Sila tinggalkan sebarang komen di ruang komen dalam entry giveaway ni .-dah tinggal jejak..

- Tinggalkan jejak/link blog anda di ruang komen entry ini , nanti senang saya nak contact anda - beresssssssss.

- Hanya 4 orang pemenang sahaja.-ya ALLAH, mintalah aku dalam golongan terpilih(the choosen one)..hiiihih

- Saya akan buat cabutan untuk menentukan pemenangnya nanti.-tungguuuuuuuuu

Ok itu saja syarat mudah dari saya , selamat mencuba dan terima kasih sebab sudi singgah ke blog saya ini . Kita tunggu dan tengok siapa la yang dapat hadiah-hadiah yang saya sediakan ini..

tulah saja syarat2 k,nannie...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin