welcome

WELCOME TO CHEMPAQA'S BLOG...SEMUA YANG DIPAPARKAN DISINI ADALAH KOLEKSI PERIBADI SAYA, KECUALI JIKA DINYATAKAN..

Followers

Tuesday, February 23, 2010

~Blue Kekwa~

ASSALAMUALAIKUM
n3 yang cukup ringkas dan ciput, seciput blue kekwa yang aku ade..hihhihiihihihi
sbenarnya ku x taw nak wat n3 ape lagi..lemari doreamon dah x blh produce lagi.
maklumlah doraemon dah tua-dah menopause...wakakkakaka
sbenarnya piring kuih dan mangkok leper nie aku beli dgn Kak Welly, thn lepas..
ingat nak cari partner dia..tapi sampai skrg...x jumpa-jumpa..apelah nasib badan yer...
ape apa pon layannnnnnnnnn..
sbenarnya tahap kemalasan aku skrg nie seperti tahap ultraman kuar lampu merah (CCU) nak susun atur pinggan dan ambik gambar....tunggu mood bibik aku datang balik...ntah bila..huhuhuhu..so longggggggggggggggggg..muahhhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin